Compliment-ontvang-wegwijzer

Ben jij ook slachtoffer van complimenten? Iedere keer weer die awkward momenten.. WELL NO MORE!

Ik heb de mogelijke reacties op complimenten terug kunnen brengen naar 11 categorieën. Voor elk moment een gepaste reactie. You’re welcome!

Voorbeeld compliment: Ik vind jou zo mooi!

  • Categorie ander onderwerp

Wist je trouwens dat eenden een schroefdraadpenis hebben?

Erg he, van die walvissen?

Hoe gaat het trouwens met je moeder?

  • Categorie dichtklappen

*verbergt zich achter kat*

Ssshhhtt!

*bloos*

  • Categorie terugkaatsen

Nee jij, met je schotelantenneogen. BAMBI!

Moet jij zeggen, Miss Double D / Mr. Muscle.

Vergeleken met jou ben ik de klokkenluider.

  • Categorie bagatelliseren

Van een mooie tafel kan je nie eten nie.

Ach, je redt er geen levens mee.

Vergeleken een hangbuikzwijntje wel, ja.

  • Categorie ontvangen

Wat een mooi compliment, dank je.

Dank je, made my day!

Jij bent lief! Komt binnen..

  • Categorie overcompenseren

That’s right! You know it girl /boy, hollahh!

En daarnaast ben ik ook nog eens slim, succesvol, lief én bescheiden. Dat u het weet.

Je weet zelluf! *high five*

  • Categorie tegendeel bewijzen

Ja, maar dat is met filter. Je moet me eens live zien in de ochtend, SHOCKING!

Misschien in dit licht, met bakken make-up, ik ben echt niet zo knap!

Ach, er wordt amper naar me omgekeken hoor, serieus!

  • Categorie complimentgever beledigen

Lul toch niet man, zwetshoer.

Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.

Koop een bril en kijk nog eens.

  • Categorie gewenning

Duh..

Nog iets nieuws te melden?

*gaap*

  • Categorie vissen

Hoe kom je daar nu zo ineens bij? Mijn AVA misschien?

Ja, vind je dat echt?

Wat is er dan zo mooi?

  • Categorie ik heb nog wat te verwerken

Nou vroeger had ik dus altijd een bril en een beugel en ik had niet de meest mooie haren dus ik ben niet zo gewend om dit te horen het is wel fijn maar gewoon raar snap je omdat ik altijd dacht dat ik nou eenmaal niet zo mooi was en ik zag om me heen altijd mensen die wel mooi waren maar zag mezelf niet zo dus nu je dat zo zegt ben ik even helemaal van de kaart want misschien ben ik dan wel veel veranderd of was ik altijd al wel een soort van beetje mooi maar moeilijk te geloven in ieder geval dank je ik laat het even binnenkomen hoor.

ENJOY!

2 thoughts on “Compliment-ontvang-wegwijzer

  1. Wat een fijn blog (oeps, dat is een compliment)! Een goed blog doet iets met je. Dit blog maakt mij aan het lachten en geeft me nog inzicht ook, knappe combinatie (en weer een compliment)!

Leave a Reply

