Kinderhart

Ik wil met eigen ogen zien, dat ik je liefje ben, je aller liefste.
Kan jij me heel misschien, omhullen met de fijnste woorden.
De nachten zijn zo kort, ik wil slapen tot de storm weg is.
Veilig in mijn fort, beschermd tegen de pijn.

Blijf bij mij, alsjeblieft. Ook al doet het je verdriet. Ik heb je nodig om mezelf bijeen te houden. Het valt je zwaar en ik weet heel goed, dat je moet gaan wanneer je moet, maar blijf bij mij, blijf toch bij mij.

Je bent dezelfde niet, ik zie het in je blauwe ogen.
Afstand int verschiet, zal ik ooit nog in jouw armen mogen.
De dagen zijn zo lang, zonder glimpje van jouw gulle glimlach.
Ik ben zo vreeslijk bang, dat dit het einde is.

Hou me vast, alsjeblieft. Ik sta alleen zoals je ziet. En de wereld is te groot om zelf te dragen. Je doet je best, dat weet ik wel, en je meende je vaarwel, maar hou me vast, hou me toch stevig vast.

Verwarring nam je over, nam je weg van mij.. De liefde is er wel, je kan er niet meer bij. De schaduw heeft de zon verduisterd, ik weet dat je niet naar me luistert. Maar toch…

Heb me lief, alsjeblieft. Ik ben de slechtste echt nog niet. Laat me voelen dat ik ben om van te houden. Je kan niet meer, met al je kracht, je verloor gewoon je macht, maar heb me lief, heb me eeuwig lief.

Leave a Reply

