Ik ook van jou…

Je bent zo ontroerend als je boos bent. Met je frons zo, alsof je het zelf doet. Je vergist me voor een ander. Ik ga niet terug boos doen, ik ga je niet zeggen dat je fout zit, ik wil geen haartje aan je veranderen. Doe jij maar boos, dan blijf ik kijken en luisteren. Heb ik iets fout gedaan? Wat dan precies? Oh, ik flirtte met een ander. Ja, dat zit een beetje in de aard van het beestje, maar ik hou van je, echt. Bijzonder hoe je stem zo allerlei klanken produceert. Je klinkt als een engel.. Lieverd ik hoor je en ik zie je. Ik zie dat je bang bent, maar je hoeft niet bang te zijn. Al zou ik je verlaten, dan nog hou ik van je. Hier op aarde lijken we los van elkaar, maar eigenlijk zijn we voor altijd verbonden. Geen kracht in de wereld kan mijn liefde voor jou wegnemen, die is wezenlijk en onaantastbaar. De belofte voor altijd in een relatie zou bedrog zijn. We kunnen echt niet in de toekomst kijken, jij evenmin als ik. Maar weet je wat, dit, nu, voelt als voor altijd en eeuwig. Dit moment is ons gegeven. Zullen we hier gewoon even blijven? Ik ook van jou…

2 thoughts on “Ik ook van jou…

Leave a Reply

