Oud experimentje

Ja! Vandaag ga ik precies doen wat ik wil!

Nou eerst moest ik dus helemaal naar Brazilië vliegen, dat was al geen doen. Had nog wel even op cheap tickets gekeken, maar ik begrijp de naam van dat bedrijf dus niet. Toen wilde ik wandelen, even de natuur in. Dikke vette regenbui en de paraplu was nergens te bekennen. Nou oké, dan een leuk tv programma. Drie keer raden… Dus toen bleef ik over met gedachtes. Leek me zo fijn als ik die even uit kon zetten. Dus ik dat proberen. Nou ja, je voelt ‘m al: gedachtestroom van hier tot Tokio. Als het nou naar Brazilië was, maar nee, Tokio. Ik heb daar niks mee. Tot overmaat van ramp at ik de hele zak drop leeg, dat zou ik dus niet meer doen hè.

Vrije wil m’n kont. Uh, ik wilde zeggen: experiment geslaagd!

Leave a Reply

